Monday, February 14, 2011

♥ DEDICATED 2 SITI NURUL NADIA NOORIZAT ♥

pirts2 nk cakap I LOVE U ngang a.k.a NADIA

dh sampai masa ukt kite bpisah.
last2 kau xdtg pon uma aku kan..
betapa kcik ati aku nadia.
cm sape jek aku bg kau..
asal xsudi ke dtg uma aku?
nadia,sorry banyak pukul hang..hehe.aku pukul tnda sayang.2 yg tsirat kau xpnh nmpak.aku hepy kwn ngn hang.
hang nie sume boleh.jd teman nges,teman hepy,teman gduh..
aku nges msti aku nk ngadu kt hang..
hang gduh ngn si DIA kau cri sape?aku kn..nk cite kt aku..
siap anta sms lg..THANKS GOD knalkn fira dengan nadia!


...TIRANA...
xpenah lupe...
kite slalu wat esemen sesame..
tin..kau xsedih ke?aku ni bape kali dh nk nges..
susah senang esemen 2 sume nadia handle..kan tin..
nadia slalu marah kalau kite xwat esemen..kan tin..
banyak nye kenangan YA ALLAH!


6 not jahanam...
xpenah lupe la k....
SWEET MEMORY GUYS!


:)

2 comments:

  1. xmola tacing2..
    nnt kalo ad waktu sesuai kta bole jmpa ag..
    nnt kalo cuti2 pnjg ke bole ak g umah ang..
    jgn sedih2 ye syg..
    ak pown nk mnx maaf sgt2 kt ang..
    kalo slama kta knal bnyk uat ang sakit ati..
    nnt kita semua jaoh d mata je..tp ttap di ati..
    luv 6 not jhanam! xmo cdey2 tw..
    sal si DIA 2..
    thanx la ang sudi dgq ap yg ak gtw e2 ari..
    kalo ad jdoh..ad la..
    kalo xde nk uat cmna..
    ak doakan ang kekal ngn Raziman..
    xmo clash2 ag..
    jga dia leklok..
    jd kn yg lepas 2 semuanya pngajaran uat kita...nadia sayang fira..;)don't be sad dear!

    ReplyDelete
  2. adus !!!
    ni yang terasa cam nak join taching nie !!!

    ReplyDelete