Monday, April 4, 2011

♥ Lelaki cantik ke? ♥

Saya baring terjaga waktu malam
Lihat benda-benda secara bertulis
Saya hanya mendapat anda di dalam fikiran saya
Anda tahu anda telah membuat saya buta

Saya baring terjaga dan berdoa
Itu anda akan melihat jalan saya
Saya telah semua keinginan ini dalam hati saya
Saya tahu ia sejak dari mula

Oh budak lelaki yang lawa cantik saya saya cintakan awak
Seperti saya tidak pernah cinta tiada siapa sebelum anda
Cantik budak lelaki yang lawa milik saya
Hanya beritahu saya anda sayang saya juga

Oh budak lelaki yang lawa cantik saya
Saya perlu anda
Oh budak lelaki yang lawa cantik saya saya buat
Biarkan saya di dalam
Buat saya tinggal betul di sebelah anda

Saya biasa menulis nama anda
Dan meletakkan ia dalam satu rangka
Dan bekas saya rasa saya mendengar anda memanggil
Betul dari dinding bilik tidur saya

Anda tinggal sebentar lagi
Dan menyentuh saya dengan senyuman anda
Dan apa boleh saya mengatakan untuk membuat anda lombong
Untuk menghulurkan untuk anda dalam tempoh

Oh budak lelaki yang lawa
Katakan anda cintakan saya juga

*try translate*

specialized for : tallongchai:))


No comments:

Post a Comment